Anasayfa » Müşteri Hizmetleri » Turkcell Müşteri Hizmetleri

Turkcell Müşteri Hizmetleri

Turkcell, Türkiye’nin önde gelen teknolojik iletişim operatör şirketlerinden biridir ve GSM, 2G, 3G, 4G ve 4.5G gibi çeşitli nesil mobil iletişim hizmetleri sunmaktadır. 2022 yılı itibarıyla 40 milyon aboneye ulaşan şirket, Türkiye’nin yanı sıra uluslararası alanda da hizmet vermektedir. Turkcell hisseleri, İstanbul Menkul Kıymetler Borsası ve New York Stock Exchange’de işlem görmekte olup, şirketin ortaklık yapısı Çukurova Grubu, Sonera Holding, halka açık paylar, Alfa Telekom, M.V. Grup ve diğer ortaklardan oluşmaktadır.

Turkcell Müşteri Hizmetleri

İletişim Bilgileri ve Çalışma Saatleri

Turkcell Müşteri Hizmetleri, İstanbul Maltepe’de yer alan Küçükyalı Plaza’da hizmet vermektedir. İletişim için kullanılabilecek telefon numarası (0532) 532 00 00‘dır. Adres bilgisi ise Aydınevler Mahallesi, İnönü Caddesi, No:20 Küçükyalı Ofispark B Blok, Maltepe, İstanbul şeklindedir. Müşteri hizmetleri haftanın her günü, günün her saati hizmet vermektedir, yani 24 saat açıktır.

Uluslararası Faaliyetler ve Başarılar

Turkcell, 185 ülkede 491 operatör ile uluslararası dolaşım ve 90 ülkede 240 operatör ile GPRS uluslararası dolaşım hizmeti sunmaktadır. Ayrıca Azerbaycan, Kazakistan, Moldova ve Gürcistan gibi ülkelerde mobil operasyonlarına Fintur aracılığıyla iştirak etmektedir. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde ise KKTCell markası altında hizmet vermektedir. Turkcell, GPRSLand servisiyle ve gençlik kulübü ‘gnçtrkcll’ ile uluslararası alanda ödüller kazanmıştır. Şirketin Genel Müdürü Süreyya Ciliv, 2009 yılında World Communication Awards’ta yılın CEO’su ödülünü almıştır. Ayrıca ‘Ekonomiye Kadın Gücü’ projesi ile IPRA Altın Küre Ödülleri’nde iki ödül kazanmıştır.

Kapsama Alanı ve Erişim

Turkcell, Türkiye coğrafyasının %81,10’unu kapsayarak toplam nüfusun %98,12’sini, nüfusu 2.000 ve üzerinde olan yerleşim merkezlerinin %100’ünü ve bu merkezlerde yaşayan nüfusun da %99,87’sini kapsama alanı altına almıştır. Bu geniş kapsama alanı, Turkcell’in Türkiye’deki lider operatör konumunu pekiştirmektedir.

Bu rapor, Turkcell’in müşteri hizmetleri ve iletişim yöntemleri hakkında temel bilgileri ve şirketin genel profilini özetlemektedir. Turkcell, geniş bir kapsama alanı ve uluslararası başarılarıyla dikkat çeken bir telekomünikasyon şirketidir. Müşteri hizmetleri için verilen iletişim bilgileri ve çalışma saatleri, müşterilerin ihtiyaç duydukları zamanlarda destek alabilmeleri için önemlidir.

1982 Ankara doğumlu, Ankara hayranı olmasada yaşayabilecek kadar sever. Sakarya Üniversitesi Bilişim Teknolojileri ve Bilgisayar Müh. yüksek lisans mezunudur. 10 Yıllı aşkın süredir Sistem, Ağ Güvenliği alanlarında etkin olarak çalışarak proje yöneticiliği ve danışmanlık hizmetleri vermektedir. Son dönemlerde Unified Communication ve Enterprise Voice alanlarında yoğun olarak çalışmakta. Yazar hakkında daha fazlasını okuyun...

Yorum yapın